Skaka rumpa



Som ni förmodligen kan ana av min diskreta rubrik för detta inlägg så har jag skakat en hel massa rumpa denna helg.  Jag har hunnit med både kårfest på skolan samt avlagt en sista visit på Lyckans Hus. Det känns som ett väl passande avslut inför hemfärden till Hedemora mot det efterlängtade jullovet.

Min helg har varit som en enda stor fartfylld och färgglad karneval fylld av spännande möten, sprakande vibrationer, färgexplosioner, glädjeyror och en hel massa glitter. Kära vänner, nya vänner och många härliga stunder. Nästan så att man får lust att stanna i Leksand ett tag till. Men så blir inte fallet. På torsdag går bilen mot Hedemora och min härliga familj. Ska bli underbart att träffa dem alla igen och så mina snotisar, katterna förståss, mina små busfrön Pytte (pytte liten) och Pyret.

Jag längtar så efter de små liven och min längtan blev inte precis mindre påtaglig efter att ha tittat på detta klipp. Så underbart söt kattunge!! Ni får kolla själva och för er som har ett hjärta som inte smälter av detta urgulliga klipp råder jag uppsöka någon form av hjälp, snarast!!!

Nu ska jag återvända till kvällens långfilm, det är en favorit som jag snyftat till vid ett flertal tillfällen. Filmen är "The Holiday" vilket även känns passande såhär nära jul. Ha det gott!

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0