Ta da!!



Ta da!! Så var min nya header på plats (tack för hjälpen Sandra). Vad tycks? Själv är jag rätt nöjd. Det är resultatet av en långtråkig och allmänt grå helg. Tur man fick något produktivt gjort i alla fall.

Jag vill passa på att slå ett litet slag för djur och natur. Det har verkligen en otroligt härlig inverkan, åt minstode på mig. Det är så uppiggande och glädjefyllt att andas in sann natur, knata fram på en barrig, krokig skogsstig kantad med den allra grönaste och fluffigaste mossa. Ännu bättre blir det förstås om man har turen att möta några av skogens invånare. Under mindre än två veckors tid med skogspromenader har jag sett 3 rådjur, 6 harar, 1 ekorre och så klart, det bästa av allt 2 rävar. Underbara djur! Jag hoppas att jag har turen att ett nytt härligt djur korsar min väg snart igen. Kanske rent av blir det ett nytt möte redan imorgon, då planerar jag i alla fall att möta svin. Dags att vaccinera sig. Må turen stå mig bi och skona mig från insjuknande och åkommor. För om sanningen ska fram så har jag inte alls tid att vara sjuk. Jag har fullt upp med diverse skoluppgifter, planering inför framtiden samt träning, så ett insjuknande skulle krascha mitt noga uträknade tidsschema.


Jag ler och hoppas på det bästa. Lovar att uppdatera om min hälsas tillstånd så fort ingreppet är utfört. Hoppas bara att jag inte kommer att reagera på själva sprutan, vet inte huruvida min allergi mot stick håller i sig ännu eller om den släppt mig ur sitt grepp. Det återstår att se. Ha det så gott så länge, nu ska jag krypa i säng. Eller ska jag, nattuggla och allt som man är!? Hmmm….. Kanske. ;)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0