ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz

Denna helg har gått alldeles för fort. Jag är fortfarande trött och innom mig lite vemodig. Jag har de senaste dagarna utvecklat lite hemlängtan och faktum är att jag redan börjat räkna ner till avfärden från Leksand. Det är nu mindre än 2 veckor kvar här i Lingonland. Jag ska hålla ut och försöka hålla fokuset kvar i skolan ett tag till. Nu ska jag och Lina njuta av kvällens tv-film.

Om ni undrar så håller jag på att byta header på bloggen men jag har stött på lite problem. Så tills vidare får jag klara mig utan bild. Hoppas lösa det nu i veckan.
 
Ha det gott! 


Kommentarer
Postat av: Lina D

Åh, den ser så drömsk och förtrollande ut! Det gjorde du bra!

2009-12-07 @ 17:53:04
Postat av: erica

jaa riktigt bra! Verkligen du :)

2009-12-07 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0