Det kommer mera...

Här kommer fler bilder från helgen. Som sagt hann jag med en hel del även denna helg....

Nedan följer bilder från Hötorget där Sara och jag strosade runt.







Nedan, porten in till Hagaparken och Fjärilshuset...



  






Denna vackra blomma fotade jag inne i regnskogen i Fjärilshuset.


Blåaste blå... Denna lilla fågel bar så skarpa färger att den lyste.

  
Fagra blommor.


Firrar...


Under ytan...


Puppor på rad...


Tittut!


Geite hittade ett litet krypin.


Love, love löv!


Efter besöket på Haga var både jag och Sara vrålhungriga.
Vi tog en sväng på stan och lyckades hitta Jensens, där åt vi lunch och pratade minnen.
Det blev även några avstickare in i diverse butiker.



 

Som avslut på dagen blev det besök i kyrkan, den ligger precis utanför vår trappuppgång på Odenplan.
Vi tände ljus för våra nära och kära, för våra drömmar samt för de saknade bortgångna. Efter vår spirituella resa, när kvällen föll på tog vi oss till de mer centrala delarna av Stockholm. Där blev det bio, Flickan som lekte med elden. Läskigt värre enligt min mening!



   



Hösten med sina ljuvligt färgade löv börjar nu ge vika för vintern och dess kalla grepp..
Såhär ser det ut på vår gård nu.
 

Nu ska jag njuta av mina tända ljus och blommor innan det är dags att krypa till sängs.
Kan tilläggas att blommorna på bilden nedan kommer ifrån en styling av en lägenhet som Carolina Gynning köpt. Hi hi! ;)

Ni trogna, förtrösta ej! Det kommer mera...
Bilder från min inredning och lite annat smått och gott kommer snart. ;)
Ha det gott i mörkret, tänd ljus och njut!






Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Tja! Vilka fina bilder tu tagit! Bra kamera va! Ha det så kul i Göteborg under helgen! Vi ses nästa helg! Kram från pappa!

2009-11-05 @ 15:10:45
Postat av: Josefin Nordman

Ja, det ska bli skönt att komma "hem" lite. Kameran är toppen, nog den bästa investering jag gjort. :D

Kram

2009-11-05 @ 21:20:55
URL: http://barabarfotabarn.blogg.se/
Postat av: Elin sambo

VILKA UNDERBARA KORT JOSSAN! LILLA FÅGEL BLÅ ÄR NOG MIN FAVORIT :)

2009-11-06 @ 07:57:11
Postat av: Sara G

Åååå vad fina korten blev, vilken härlig helg vi hadde.Saknar dig! Kram

2009-11-07 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0