Brunch...



Idag har jag haft en härlig dag fylld av vänskap och värme.
Jag har ätit en härlig brunch (paprika, nygräddat bröd, gurka, julskinka med tillhörande hemmagjord senap, te, gröt, melon, mandariner, leverpastej, varm choklad, glögg, lussebullar, knäckebröd, pannkakor, saffranspankkakor, grädde, sylt, tomat, rökt skinka, ost, pepparkakor med ädelost m.m. m.m.) och besökt Leksands julmarknad.

Helgen har rusat förbi och imorgon är det dags att ta nya tag igen.
Jag har svårt att greppa att två veckor i Leksand redan flutit förbi, nu är det bara drygt tre veckor kvar till jullov och Hedemora. Diverse projekt och läxor börjar hopa sig så det gäller att bita ihop och ta tag i dem demad tid är. Träningen rullar på, imorgon väntar ännu ett pass. Eller, snarare två. det blir step och pilates. 

Nu ska jag sussa sött och ladda inför morgondagens InDesign lektion.
Nedan följer bilder från dagen. Hoppas det smakar! ;)






Stuga 28 på rad.




Sötaste Erican...




Mumma!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Smartur räv

Nä nu blommar asfalten, flicka lilla, du har ju knappt nått ansikte kvar! vilka kindben! ser att du ligger i med träningen din attans nejlika!

2009-11-30 @ 20:34:26
Postat av: Sandra

det var så mysigt! och GOTT! får vi göra om någon gång :)

2009-12-01 @ 12:51:02
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0