Härlig helg!

Oj, oj! Tiden rusar förbi här i Stockholm. Jag hinner knappt skriva om mina upplevelser och strapatser.
Denna gång blir det ingen djupdykning utan bara ett kort inlägg och uppdatering.

Sedan i fredags har jag hunnit besöka Fjärilshuset på Haga, strosat runt i Gamla Stan, ätit på restaurant, gått på bio, smuttat på champagne, besökt en vacker kyrka m.m....


Sara njuter i fulla drag på Hötorget med dess färgsprakande marknadsstånd.



Jag mår toppen, är både nöjd och glad efter att ha genomfört min första egna inredning.
Flera bilder från helgen, min inredning och kanske även lite djupdyk utlovas inom kort då klockan inte är så mycket och min dator vill samarbeta! ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: stina

vilken trevlig läsning och vilka fina kort/jobb du gjort,kram saknar dej.

2009-11-04 @ 14:11:04
Postat av: Anonym

Härlig bild på sara! Är bilden under på dockorna från hötorget oxå?

2009-11-04 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0