Kuddar för hela slanten



Jag skulle precis till att slå av datorn och slå mig till ro för kvällen då jag av en händelse kom in på Mimous härliga hemsida. Jag älskar verkligen deras saker, särskilt alla vackra kuddar. Det var ju såklart där jag fastnade, bland alla bedårliga och undersköna pysmysiga kuddar. Under min praktik på Loft använde vi oss ofta av kuddar och liknande från just Mimou och jag förälskade mig i många av dem.

Här är ett litet kort utdrag från Mimous hemsida, under fliken kuddar står följande skrivet, jag citerar:

"You can never have too many cushions.
Think of them as your T-shirts - You always need one (or more) new for each season...."

Detta är klockrent enligt min mening, precis så är det. Man kan aldrig ha för många kuddar! Kolla gärna in deras fina sida och låt dig inspireras. Nedan följer några av mina personliga favoritbilder hos Mimou.





Underbara överkast som skiftar i olika färger...


De har även en hel massa vackra tyger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0