Lördag med spring i benen



Idag vaknade jag ur min sömn, lördag igen och en hel massa spring i benen (fortfarande). Jag behövde ut och röra på mig, ge utlopp för all min överskottsenergi. Som tur var blev även denna dag i flitens tecken. En hel del promenerande blev det.


Jag lämnade vår kära lilla stuga bakom mig och knatade glatt, som så många andra gånger förr, upp för backen till stuga 28 där min bundsförvant och vän, Sara Geite väntade. Vi slog följe med ytterliggare 4 brudar från campingen och begav oss så av mot Noret och Leksandshallen...

På väg...





Sara spexar

Sara spexar, igen...

 Vi började alla dagen med ett härligt pass step. Dessa ljuvliga deko 2 brudar var på plats och "steppade" loss.



Väl efter passet väntade ännu en promenad. Jag och Geite valde att ta strandpromenaden hem, tillbaka till våra röda stugor på Leksand Strands Camping.






även i leksand kan man hitta lite getto...



Vackra Leksand!!!

 















   




Väl hemma i stuga 36 hamnade jag framför datorn, äntligen tog jag tag i mitt individuella arbete.
Såhär såg det ut...



Nu ska jag springa genom duschen och göra mig redo för en tripp till stuga 25 med fest, vin och kanske,kanske Luckan (även kallad Lucky House eller Fucky House). Vi får se, det ska mycket till om min kväll avslutas med Luckan. You never know...


Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Hej! Återigen fina bilder! Det är så roligt att följa dina dagar här på bloggen! Kram!

2009-11-22 @ 11:52:52
Postat av: Elin

Åhh va jag gillar dina foton. Kul att du koimmit igång med exjobbet :) ska bli kul å se slutresultatet! Nu kör vi InDesign så det ryker... KRAM

2009-11-23 @ 08:52:26
URL: http://enperfektdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0