Mätt och belåten i Götet.

Ja, så var man mätt och belåten igen då. Jag har det toppen här i Götet. Karolinas kille Viktor bjöd på sallad och stekt halloumiost till middag. Det blev en härlig sallad med diverse läckerheter. Salladen innehöll bland annat gröna linser, ruccola och så klart rödlök. Jag och Karro kompletterade den förträffliga salladen med smördegspiroger fyllda av fetaost och spenat, en kall limesås och så vitlöksbröd. Mums!!!

Nu dricker vi vin, cider och öl och laddar för en kväll ute. För övrigt har dagen varit riktigt fin. Det blev en sväng på stan och besök i ett flertal butiker samt gallerior. Dagens höjdpunkt var besöket på Accessorize, jag blev som ett barn på julafton. Herregud så mycket fint det fanns!!! Jag köpte en hel del fina smycken, fann bland annat smycken till min planerade outfit inför nyår. Ja, ibland är man ute i tid i alla fall. ;)


   

Nu ska jag återgå till mitt trevliga sällskap så ni får ursäkta. Bilder från nuvarande helg kommer inom kort.. 
Ha det så gött!


  


Kommentarer
Postat av: Lina

Jossan,

din lägenhet är ute på hemnet - den blev jätte fin! vad duktig du är :)

http://www.hemnet.se/beskrivning/548606



Kram,

Lina

2009-11-08 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0