Taggad!

Idag är jag taggad till tusen! Jag ser fram emot en härlig dag med nya utmaningar. Vi ska ha vår första lektion i InDesign och efter skolan väntar hela 2 träningspass. Idag blir det step och pilates.
Efter träningen planerar jag att ta en sväng till Hemköp för att inhandla lite mer nyttigheter, på inköpslistan står banan högst upp. Jag har äntligen fått in vanan med råggröt och banan till frukost, det ger verkligen en bra start på dagen och man står sig både länge och väl på denna kost. Ni borde prova! Tack Karro för att du äntligen fick mig att börja med detta.

Vad gillar ni bilden ovan, är den inte fin så säg!?
Tänk om bilar kunde se ut såhär istället, då kanske till och med jag skulle vara intresserad. ;)

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: stina

snygg bild och bil, undrar vad den går på? pressad vetejuice kanske, Inspirerad av din hårda träning så tror jag att jag ska göra iallafall två st situps idag,

hm kanske. kram.

2009-11-24 @ 16:16:35
URL: http://juliaanordman.blogg.se/
Postat av: BoJörgild

varsågod kära syster, hoppas råggröten förnöjer!

2009-12-01 @ 19:03:22
URL: http://kringkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0