Nattuggla!?



Blir jag någonsin trött numer? Känner inte igen mig själv. Sitter uppe om nätterna till närmare kl 02.00 (ibland även senare) och ugglar framför datorn. Förvisso får jag en hel massa saker gjorda men någonstans inom mig fladdrar en liten röst som säger, nog är nog. Men det är ju så lätt att fastna med InDesign, Illustrator och Photoshop, det är ju så roligt! Till råga på allt har jag och Geite våra morgonpromenader, klockan ringer 05.45 och jag kravlar ur sängen varje morgon (bortsett från någon helgmorgon).


Konstigt hur det har blivit... inte är jag särskilt trött heller. Jag tror ändå, bara för att bryta detta mönster, att jag ska släpa mig i sängs nu. Detta även trotts att datorn och mitt individuella arbete väntar. Nu är det nog, har redan fått så mycket gjort idag och jag måste träna mig på att bara vara "NÖJD"!

Idag har jag fått ännu en dos av InDesign. Lektionen hinner knappt börja innan den är slut. Jag tror det är ett tecken på att det är roligt. Utöver denna roliga och utvecklande lektion har jag idag fått en privatlektion i hur man jobbar med hemsidor av Emmi Enoksson, vår grafiska lärare (detta medan vi laddade upp mina foton, från fredagens julskyltning på skolans hemsida). Nej, nu får jag vara just NÖJD. Ni får ge er till tåls till nästa gång.

Sov gott mina kära!   


Kommentarer
Postat av: Elin

moahaha :) morgan bor där mormor SA!

2009-12-02 @ 14:35:11
URL: http://enperfektdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0