Hard work, work!

Tjoho alla glada! 

Sitter och slappar framför datorn och varvar ner efter en intensiv och lång arbetsdag.
Working nine to five.... Nej snarare 08.00 till 20.30. Idag har jag äntligen fått Erica Edman vid min sida igen. Vi har inrett nybygget jag tidigare nämnt. vi har monterat IKEA möbler till den grad att vissa av oss (inte jag ;)) fått blåsor i händerna. En hel massa skruvande och bubbande har det varit. Men det har främst varit kul. Särskilt då jag har fått medverka i detta stora projekt ända från början. Jag har varit med redan i planeringsstadiet, fått inblick i avtal och kundmöte, pitching, inköp samt den slutliga biten, inredningen.

Här kommer lite blandade smakprover av vad jag gjort såhär långt under min praktik. Hoppas ni gillar det! :D



 



  
 





 


 

 

 






  





Kommentarer
Postat av: Sandra

guu vad FINT! du är superduktig :) kram från din lilla sambo

2009-10-20 @ 21:44:47
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0