Köra bil i Stockholm, ahhhh!!!

Kan ni tänka er, lilla JAG har faktiskt kört bil i självaste Storstockholm!!! Jag fick tackla Kungens Kurva men även de mer centrala delarna av staden (detta var i fredags men jag har inte hunnit rapportera om det fören nu). Körde fram och tillbaka mellan lagret, butiker och annat.
Grymt nöjd med mig själv, tänk att jag vågade prova. Krockade inte ens en enda gång. ;) 
Marlene, tack för förtroendet . Det hela har fått mig att växa flera decimeter, åtminstone känns det så. Jag kan nog faktiskt klara av Stockholm. Det som förr kändes som ljusår bort ligger  nu inom räckhåll....
Underbar känsla!

Nu styr jag min kosa mot nya äventyr, idag blir det inredning. :D

Ha det gott alla glada och se nu till att möta dagen med ett leende på läpparna, dagen blir så mycket bättre då. Jag lovar! Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0