Laleh...

Idag slutade jag tidigt från min parktik på Loft. Jag och Marit inredde en lägenhet på söder och allt gick som en dans. Vi var klara strax efter kl. 14.00. Riktigt härligt att komma hem och hinna sitta ner och andas en liten stund. Men det är en liten stund det. Snart dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för kvällens äventyr och strapatser. Ikväll ska jag och min kära sambo Lina gå på konsert, Laleh!

Här i Stockholm är det ett aktivt liv som gäller. Som sagt, här finns alltid något att se eller göra. Det enda som kan hindra är orken eller pengarna. Men det är petitesser. ;)

Innan jag tar språnget in i duschen ska jag njuta av sköna toner från Laleh, värma upp inför kvällen.

Live without doubt, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0