Spontan helg med sovmorgon.

Då var det fredag och helg igen...

Idag får Deko's Stockholmsskara utökning, Sara Geite och Felicia kommer till storstan. Det ska bli så kul att träffa dem båda igen.

Denna helg har jag inget inplanerat, ska bli skönt att bara kunna vara helt spontan. Förmodligen blir det utgång och vin mixat med goda vänner och många, många goda samtal, diskussioner och skratt.

Igår fylldes mina tankar av insikten om att Stockholm snart är över, åtminstone för denna gång. Som det känns nu så vill jag aldrig lämna Stockholm. Jag har haft en så fin tid här. Framför mig har jag Leksand och dess snöiga och kyliga tillstånd. Det enda som värmer i mörkret är att jag kommer få träffa alla mina underbara klasskompisar och vänner igen. Men det hela känns fortfarande väldigt långt bort, förkasta, förskjuta. Förnekelse tror jag att det kallas.  

Idag är det långmys i sängen som gäller, men jag börjar redan tröttna. Ni som känner mig vet att jag inte är så särskilt bra på att ligga och dra mig länge i sänghalmen. Det finns ju alltid så mycket annat skoj att ta sig för. Nu är jag både rastlös och hungrig så jag tror jag har varit duktig nog med min "sovmorgon".

Nu väntar världen och dagens äventyr, och om jag inte hör alldelles fel så ropar kylskåpet på mig från sin plats i köket. ;) 

Snooze out!  


Kommentarer
Postat av: Marika

Haha bra försök med sovmorgon! Jag sitter på tåget och funderar på inredning. Samlar på mig lite praktsika argumentationer emot olle. Denna gången ska jag vinna moahaha.

2009-10-30 @ 10:20:00
URL: http://blog.kreativproduktion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0