Vi äro alla olika...

Igår hade jag ett givande samtal med några av mina sambor. Vi diskuterade det faktum att killar och tjejer ser väldigt olika på saker och ting. Detta stämmer i alla fall, så vitt jag vet på området inredning.
Jag bara undrar, varför kan man inte bara ha en sak för att den är estetiskt vacker, räcker inte det? Måste det alltid finnas en utomordentlig funktion i varje ting man tar in i sitt hem? Det tycker i alla fall inte jag! Självklar är det ett stort plus om saken i fråga fyller en god funktion men det är definitivt inte ett måste i min värld.

Här kommer en liten låt som funnits med mig sedan barnsben som berör just detta. Visst, funktion är viktigt men det är inte allt! Om du har en liten stund över så lyssna gärna till dessa svängiga toner från Svingelskogen.



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0