Fullt upp!



Ja nu har jag minst sagt fullt upp. Det är enbart 5 veckor kvar av min utbildning och hemskt mycket som skall falla på plats på denna korta tid. Slutspurt är ordet och det klingar högt i mitt huvud! Jag beklagar avsaknaden av inlägg här på bloggen men min tid har helt enkelt inte räckt till och orken har inte funnits. Här kommer i alla fall lite bilder från det jag slitit med i veckan, min styling vid Långhags kraftstation. Det färdiga resultatet av min styling får ni dock vänta med att se tills x-jobbet och dess redovisning är avklarad. Håll tillgodo! 






















Kommentarer
Postat av: erica e

Vad mysigt det ser ut!!

2010-04-28 @ 12:45:31
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.se
Postat av: Sandra

vad spännande det ska bli att se resultatet! ser VÄLDIGT fint ut jossan! ses snart!

2010-04-30 @ 09:31:43
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0