Familjedag!




Idag har det varit fokus på att umgås med familjen. Vi har hunnit med att strosa i Haga, gå på resturant, besökt Skansen Kronan m.m. Men det bästa vi gjort idag är att vi besökt den Botaniska Trädgården. Nedan kommer lite bilder från dagen. Flera bilder kommer kanske senare. Nu avnjuter jag ett glas rött och det har blivit dags att slå på filmen "Mamma Mia". Karro är på maskerad utklädd till enhörning så det är bara mamma, Julia och jag som spenderar kvällen ihop sjungandes framför tv:n.  Helgen går fort och tur är det. Att leva så nära inpå varandra, precis som i kollektiv tar på krafterna. Vi är nu alltså fyra Nordmans som denna helg lever under samma tak i Karros lilla lägenhet på ca 28 kvadrat. Även om det är helt underbart att se dem alla igen så blir det ibland lite väl intensivt. Imorgon kväll tar jag därför ledigt från familjen och beger mig ut i svängen med Hanna M. Eriksson. Här skall partas! ;D


Sol i sinne...






Glada spårvagnsbrudar!


Nässelfjäril och ljuba krokusar.




Liljor på väg upp ur myllan...














Redo?


Hoppelihej!






På språng!















Sötnos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0