Fredag och full i fan!



Æntligen ær den hær, den så længe efterlængtade helgen som alla trånar efter. Det ær fredag och jag ær (ursækta uttrycket) full i fan! Idag kænns det som att vad som helst kan hænda och att allt ær møjligt mer æn någonsin... ;)






Nu ska jag strax hæmta upp "Røda Faran" och ta mig ner mot byn. Dær væntar ett sista pass på Indiska innan helgen ær fullbordad och en Maya i nød. Hon kommer inte vara i nød så længe till, jag och "Røda Faran" fixar biffen och tar med en cykelpump. :D

It's friday, I'm in love!!! <3

Men nu, till undsættning! :D




Kommentarer
Postat av: erica e

Jaa fredagar e underbara!imorse vaknade jag med en låt i huvudet - på fredag äts det fläskfilé :D

en shit vad galet lik elin du var på en bild då! :D

2010-08-27 @ 10:51:46
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0