Skyltningsdag på Indiska



Idag har jag skyltat om i vinduet/fønstret i butiken. Det var verkligen roligt och jag blev nøjd med resultatet æven om viss rekvisita fattades. Vi hade inte fått någon matta eller några zinklådor som det var tænkt att dockorna skulle stå på men det gjorde inte så mycket. Det skulle sjælvklart ha gjort mycket før kænnslan men jag tycker ændå att den kom fram. Imorgon kommer i alla fall lite material som skall anvændas i skylten så jag ska på't imorgon igen. Det ær ganska så lustigt att stå dær i fønstret och jobba medan alla olika typer av mænnsiskor passerar førbi. En del blir skræmda då de pløtsligt ser att man rør på sig, andra ler och skrattar uppmanande. Vissa stannar till och blir stående och iaktar ett tag, spænnda av førvæntan bå de på nyheter och på att få veta vad som skall hænda hærnest. 

Hær kommer lite bilder från dagens skyltning. Ha i åtanke att det kommer att tillkomma lite mer rekvisita och att vissa mindre ændringar kommer att gøras. Jag ælskar i alla fall alla klæder. Færgskalan ær rent ljuvlig och flirtar med den kommande høsten. Stilen kallas Landgirls och inspirationen till den ær hæmtad från naturen.


Først tømmdes skyltfønstret...

Varpå det snabbt fylldes igen...






Det ær lager på lager som gæller och det uppnår man med mysiga stickade koftor.

Imorgon blir det nya friska tag i butiken. Om allt går som det ska kommer jag hinna upp på interiørsavdelningen till på fredag før att gøra en ny exponering med vackra muggar och dukar i lila toner med detaljrika fjærilsmotiv.
I can't wait! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka härliga bilder från indiska och din lägenhet :) jag har alltid tyckt att du är som gjord för indiska och nu syns det verkligen! du är superduktig! och tack för den fina kommentaren i bloggen :) saknar dig, du måste komma till götet i höst :) massa kramar

2010-08-26 @ 11:43:52
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0