Dekorera mera!


Æntligen står butiken færdig, skylten ær færdigstælld, dockorna ær ombytta och stylade och shop fronten ær på plats. Fænstret har nu førsetts med en grøn matta som ramar in hærligheterna vilket gøt stor skillnad enligt min mening. Dessværre kom inga zinklådor idag heller så vi fick klara oss utan. Dagen till æra hann jag æven gøra en bordsexponering, så kul!!! Hela dagen har gått så fort och jag længtar redan tillbaka till jobbet før nya utmaningar. Mitt råd till alla er dær ute ær, som rubriken på detta inlægg lyder, dekorera mera! Det ær så hærligt att få jobba kreativt och røra på sig. Det ska kænnas att man jobbat, då ær det som bæst, særskilt nær man kan se resultatet av sin møda stå færdigt i all sin glans!

Imorgon skall jag ge mig på ænnu ett bord, det skall dukas i grøna toner med innslag av grått och turkos/turkis.
Længtar, længtar!!!

Nedan føljer bilder från dagens arbete, håll tillgodo! :D


Fønstret


Shop fronten


Några olika dockor med stylat hår, det var inte lætt att få till frisyren på dem alla då vissa perukar ær rætt vælanvænda och lite nøtta men jag blev till slut nøjd med min innsatts.








Nu lite interiør...


Jag fullkommligt ælskar dessa fjærilsmuggar, om jag kænner mig sjælv rætt så står det nog inte på førren jag har två av dessa skønheter hemma i min lægenhet.




Dessa produkter var verkligen kul att exponera, precis som med høstens klæder så har dessa prylar en underbar færgsættning och att motiven ær fjærilar ær ju alltd ett pluss enlgt min mening.







Peace out!

Kommentarer
Postat av: Maren

oh, kuuuult, masse nytt! For noen fine cardigans, og supernais vindu. Gleder meg til å komme på jobb! Thumbs up, bigtime, Josefin.

2010-08-26 @ 21:10:01
URL: http://sidekicksister.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vilka riktigt Josefin muggar, de är såå du!!

Tänk vilken duktig kompis jag har som kan som du!

Kramar

2010-08-27 @ 10:47:33
Postat av: little j

jäklar vilka snygga muggar!! Sånna kan jag önska mig i julklapp! ;))



puss på dig syrran <3

2010-08-28 @ 00:21:41
URL: http://juliaanordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0