Leklust och frisyrbestyr!


Om man skulle ta och klippa sig, eller kanske rent av færga håret? Samma sak varje år. Nær som høsten står før trøskeln och naturen skiftar sin skrud från grøn till gul-rød ønskar æven jag følja naturens gång. Jag funderar på att anta en mørkare brun nyans på mitt hår, något i stuk med det syster Julia precis færgat sitt hår i. Men jag ær lite før feg før att gå hela vægen, det får nog bli en toning, eller som man sæger  hær i Norge "glansvask".

Længe har jag æven funderat på att klippa mig, till en lite kortare frisyr. Hærom dagen lekte jag med håret och satte undan de långa partierna och læt øverhåret hænga ner som vanligt. På så vis fick jag faktiskt en ganska bra bild om hur det skulle kunna se ut om jag gjorde verlighet av det hela. Vad tycker ni? Ska jag klippa mig kort? Jag kan fortfarande inte bestæmma mig och jag vill inte gøra något jag kommer ångra. På många vis trivs jag med mitt långa hår. Kanske jag bara ska vænta in høsten, låta den uppfylla mig riktigt innan jag gør något drastiskt.




Leklusten føll på medan jag beskådade mina foton och nedan ser ni resultatet. Gud så roligt det ær att leka i PhotpShop, man kan gøra så mycket med så enkla medel. Love Adobe! <3


Konst-ig

Færgstick


Svartvit (vit heter før øvrigt hvit i Norge)



I farten med "Røda Faran"

Den bild jag blev mest nøjd med ær den som ær precis ovan. Bilden på mig och min cykel "Røda Faran" då vi glider fram i de Trondheimska backarna. Bilden fångar min verklighet och mitt nu. Livet ær fyllt av fart, flækt och æventyr och det skiner i de starkaste færgerna...

Låten nedan ær till Julia, min yngsta lillasyster. Jag tænker på dig och finns hær før dig æven om jag ær en bit ifrån dig. Du ær alltid i mina tankar och i mitt hjæra!


Kommentarer
Postat av: little j

Vilken fin tröja du har Snyggooo! ;))

2010-08-24 @ 22:19:31
URL: http://juliaanordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0