Mitt lilla krypin



Såhær ser det ut dær jag nu uppehåller mitt levrne. Ovan lite førebilder på lægenheten, hur den såg ut då jag kom hit. Nedan ser ni resultatet av några timmars slit och fejjandes. Jag ær nøjd, vad tycker ni?!?










Såhær såg jag ut min førsta dag på egna ben i Trondheim. Hansbandet jag har på mig hittade jag på salg/rea nær jag och mamma var på stan tidigare i veckan. Jag blev så glad nær jag hittade det, har velat køpt det men tyckte det var før dyrt. Men det blev mitt till slut och det i Norge dær allt sægs ska vara (och før det mesta æven ær) så dyrt! Det var nog meningen! ;D


Ovan ser ni næsta framtida planerade inkøp. Jag har længe velat ha en fin tavla med fjærilar och nu har jag æntligen hittat ett stælle som har en hel massa skønheter. De ær rætt dyra men jag øvervæger att fira min førsta riktiga løn på øver 2 år med detta inkøp! Vi får se.

Men nu mina vænner ær det dags att knyta sig, imorgon væntar en lång dag med exponering och sælj, festival,  musik, vin och trevligt sællskap. Ha det! <3





Kommentarer
Postat av: erica e

KLart du ska ha en fjäril, det är så du!!

Vacker bild på dig i spegeln, snygging där! :)

2010-08-20 @ 11:57:58
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0