OOOOOhhhh MYYYY GOOOOD!



Oh my gooood! Klockan har nu snart passerat 06.00 på søndags morgon och jag har precis kommit hem från en underbar festivalkvæll. Jag har partajat som en riktig partysvensk och jag kænner mig både nøjd och stolt øver min innsatts. ;D I kvæll har jag sett Teaddybears spela. De var så otroligt coola med sina stora bjørnhuvuden, de hadde t.o.m. ett bjørnhuvud som glittrade och så hadde de læskiga røda øgon som lyste i mørkret. Tufft! Dessutom, som om inte det vore nog så hade de maskiner som sprutade upp stora konfettibitar øver publiken. Men nu dags før sængen, kanske jag sover till på måndag, eller kanske inte. Men gud vet att jag behøver sømn!!!! Den som lever får se. God natt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0