Spøøøøøøøregn...



Trondheim och regn, børjar kænnas lite som en dålig vana vid det hær laget. En sak kan jag lova er, de Trondheimska uppførsbackarna från de centrala delarna av stan/byn hem till Angelltrøa ær INTE att leka med i øsregn. Detta ær något jag har fått erfara idag på fullaste allvar. Jag hade inte mycket før att jag plattade håret i morse kan jag sæga. Kolla bara på bilden ovan, ser det rakt och platt ut kanske!?! Nej, inte direkt. Nu ær det både vått, tovigt och børjar så smått att locka till sig igen. Typiskt!!! Jag borde egentligen gå och handla men har ingen lust p.g.a. de rådande væderførhållandena, och det faktum att mitt paraply ær kvar hemma hos Maren efter tidigare festligheter ær till føga trøst...

Jag hoppas att regnet avtar snart så att jag kan ge mig ivæg och handla, blir det inte allt før sent kanske æve en joggingtur blir av...


Tungan ut åt dagens væder!

Kommentarer
Postat av: erica e

Uscha! Trist med regn hela tin!

Måste bara fråga varför det blir sån oskärpa på kameran? Blir det så för att det är inomhus?

2010-08-31 @ 11:47:54
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0