Missing! ♥






Igår spenderades en lång stund framför datorn där det skypades för fullt med käraste syster Pernilla. Idag slog det mig, jag kommer att få sakna henne länge till. Pernilla ska nämligen inte göra som resterande Nordmansystrarna och komma hem till jul. Hon åker istället mot ett äventyr i Indien. Där ska hon vara i över en månads tid och låta sig inspireras av all härlighet. Tuff brud! Det har varit en dröm sedan många, många år hos Pernilla att besöka detta underbara land. Nu är det så äntligen dags och jag hejjar på med största entusiasm. Visst är det underbart när folk vågar följa sina drömmar och tar steget ut?! tyvärr kommer det i detta fall gå ut över mig och min starka systerlängtan. Men det är det värt denna gång. Jag får hålla mig till tåls och minna mig förra vinterns mysiga stunder istället. Ovan ser ni en bild på Pernilla som jag tog då vi var ute på en sån där fin långpromenad i ett friskt, krispigt vinterväder förra julen. Ett fint minne och en fin syster.


Älskar dig! ♥





    


Kommentarer
Postat av: Sandra N

jossan! var längesen jag kikade in i din blogg nu men det får bli oftare minsann! blir så fylld av energi när man läser dina inlägg :D och vilket härligt liv du verkar ha däruppe i norge! hoppas jag får se dig snart i götet! :) massa kramar från sandra

2010-12-10 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0