Friskis & Svettis baby!


Kära vänner, jag kan nu med stolthet säga att jag tillhör den gruppen av människor som som enligt min mening är  eliten av hurtbullar. Jag har nu börjat träna på Friskis & Svettis (en grupp människor jag alltid sett upp till och imponerats av deras livsstil, känns konstigt att jag numer tillhör denna kategori. Jag lever ju faktiskt som en äkta hurtbulle, käkar inte godis och kakor, undviker onyttig mat och framför allt så äter jag både gröt och bönor! Helt otroligt!!! Det kunde jag väl aldrig tro för bara något år sedan!! ;) ), ännu en sak att checka av från min långa "att-göra-i-livet-lista". Det känns underbart att ha kommit igång med träningen igen, jag köpte kortet nu i måndags och har redan hunnit med både skivstång och ett pass på gymmets löpband och crosstrainer. Ikväll blir det förmodligen ett pass yoga.

På Åhhléns går allt som sig bör, det är fullt upp och jag har en lång lista med arbetsuppgifter som skall utföras. Det är ganska hektiskt men hemskt roligt. Denna vecka har jag strukit en hel massa kläder. Närmare bestämt kläduppsättning till 58 dockor. Det tog sin lilla tid, som tur var så var vi fler som strök så arbetet blev både effektivt och en hel del skratt hanns med mellan varven. Det kanske säger sig självt men jag har även klätt en hel hög med dockor och stylat till dem. Det var riktigt kul vill jag lova!

Idag har jag jobbat på skönhet och kosmetikavdelningen med en stor skönhetskampanj. Jag har kapat till mattor, tejpat mattor, hängt stora plexiskyltar i tak, flyttat inredning, hämtat inredning, vaxat larmbågar och även klistrat på nya budskap på dem, riktat belysning, rivit ner loggor, klistrat m.m. Detta är bara små axplock av allt jag gjort denna vecka och mycket, mycket mer kommer det att bli innan veckan är slut.

Nu måste jag rusa, yogan kallar... :D


Kommentarer
Postat av: erica e

Haha, vad ku att du ser mig och Annika som elitens hurtbullar ;) vi e också friskisar och svettisar :D

2010-02-24 @ 22:09:42
Postat av: Sandra

vad duktig du är jossan! du är så inspirerande. nu ska jag banne mig också ta tag i träning en gång för alla! och 58 dockor!? shit pommes vad skoj! kramis!

2010-02-26 @ 19:03:03
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0