Josefin Piggelin, strålande morgon!



Vilken strålande morgon! Klockan är 08.30 och solen skiner. Idag vaknade jag till låten "Like a virgin" med Madonna, livet kan inte bli mycket bättre än såhär! :D

Som vanligt när jag väl är ledig och kan ta sovmorgon vaknar jag tidigt, idag blev det så tidigt som kl 05.00. Då jag försökt länge och väl att somna om utan att lyckas tog jag en vända in i köket. Där drack jag lite vatten och stretchade kroppen lite för att få bort stelheten från gårdagens träning. Sen gjorde jag ett nytt försök att sova. Hör och häpna, jag lyckades! Klockan var så mycket som 07.30 då jag tog mig ur bingen för att koka lite te till mig och min trötta sambo.

Det kommer att bli en helt fantastisk dag idag, jag bara vet det. Det liksom känns i hela kroppen. Jag ska slänga i lite tvätt i maskinen och sedan bär det av in till de mer centrala delarna av Malmö. Jag och Julia ska göra stan osäker och fika/luncha. Har jag tur kanske det blir ett besök på Jensens. :D Denna dag ser jag fram emot: Myskväll med systrarna Geite, att få ha på mig vanliga kläder (blir inte så mycket av det med jobb och all träning) och Jensens...

Hoppas ni alla får en underbar dag! <3 / Josefin Piggelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0