Kändisspaning och Clas Ohlson



Jensens baby! Det blev av trots allt. Jag och Julia avnjöt en härlig lunch på Jensens med de bästa tänkbara platserna. Vi hamnade intill fönstret med utsikt över gågatan och övergångsstället vid ett romantiskt bord (med levande ljus och allt) för två. Där satt vi och spanade på folk och fä och skrattade massor. Idag har vi sett en hel hög med kändisar. Bl.a. Mojje från barnprogrammet "Nicke och Mojje" och "Anders och Måns" Anders.  

Under vår tid på stan hanns även ett besök på Clas Ohlson med. Jag köpte ÄNTLIGEN nya hörlurar till min MP3. Jag fick se mig besegrad igår, Sara fick rätt. Jag insåg att det var dags att byta ut dem då vänster hörsnäcka enbart bestod av två strömförande sladdar och då höger snäcka började gå av, liksom vissna och aldrig sitta på plats (kan tilläggas att de har varit i dåligt skick i över två månader. De skyddande grå plupparna på hörsnäckorna är för länge sedan borta och lite små strömstötar då och då är väl ingen fara. Så länge de ger ifrån sig ljud så är de väl okej!? ;) ). Men nu när vänster snäcka enbart består av två till synes skrämmande vassa strömkablar kunde jag inte längre blunda för det faktum att det var dags att skaffa nya lurar. Nu kommer det bli ännu roligare att träna på Friskis & Svettis när jag har fungerande lurar som ger ifrån sig ljud till både höger och vänster öra och som inte ger små elektriska stötar nu och då. ;) Nedan kan ni se mina nya lurar. De är försedda med smidiga små krokar så att de sitter kvar då man springer och sportar. Nice!




Nu ska jag underhålla Julia tills Sara kommer hem från jobbet. Senare ikväll blir det brödbak och mys, mys myskväll! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0