Kär återkomst



Idag gemomförde jag min första praktikdag på Åhléns City. Jag möttes av ett varmt välkomnande och hela dagen har känts totalt toppenbra! Det var en kär återkoms helt enkelt. Det var rent underbart att återse alla glada ansikten igen och underbart även att få dra på sig snickarbrallorna igen, denna gång i mindre storlek! :D

Jag blev genast varm i kläderna och arbetet drog igång direkt. Idag har jag mestadels spenderat min tid på modeavdelningen med kläder och imorgon ska jag ta mig ann damavdelningens strumpor och strumpbyxor som skall flyttas till en annan våning. 

Jag har precis kommit hem från Åhléns, det tar ca 25 minuter att promenera till/från Åhléns och hem till Geites lya. Jag tog en liten omväg på hemvägen genom H&M:s butik, de hade nämligen fått in en hel del vårnyheter jag bara var tvungen att kolla in. Jag kan stolt säga att jag höll mig i skinnet. Jag köpte inget, kollade mest och provade lite slött. Det fanns mycket fint men jag sparar mina slantar ett tag till.  

Det har nu blivit dags att koka lite te på Saras gasspis (gasspis är något nytt för mig, gillar det redan!). Planen är att krypa upp i soffan med en rykande het kopp och njuta av kvällen framför tv;n som visar Charlotte Kalla.
Trevlig kväll gott folk! <3       

Kommentarer
Postat av: mamman

vilket härligt kort, kan man få en kopia tack!

Du skriver om blåmärken! sist vi var på dans, så fick jag en arm rätt över glasögonen, de flög all värdens väg, men som tur var fick min danspartner tag på dem innan någon hann trampa sönder dem, lite senare fick jag en armbåge i skallen, men,men lite får man tåla, för övrigt en riktigt trevlig kväll.

idag ska jag och Julia på kör igen för att få veckans enerikick. kram, kram, kram....

2010-02-17 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0