Möbelmässan



Idag har det varit en låååååång dag. Jag gick upp redan kl 04.30 i morse. Dagen till ära har jag varit med mina härliga klasskamrater till Stockholm för en visit på Möbelmässan. Jag har sett en hel massa fina saker och samlat på mig massor av ny inspiration vill jag lova! Jag har precis avslutat rapporteringen till skolan av mässan. Puh! Skönt att bli klar redan ikväll, jag vill inte ha fler uppgifter som tynger mina arma axlar nu. Det räcker gott och väl med dem jag redan har. Under mässbesöket gjorde jag ett besök i Capellagårdens monter och kollade in syrrans kreationer. Det var en fin monter som jag självfallet tog kort på, men de får vänta. Jag är alldeles för trött för att orka bråka med min kamera. Här är dock några som jag lyckats lirka fram...





Imorgon är det redovisning i skolan, sista tunga uppgiften innan avfärd till Malmö. Förvisso är det många uppgifter kvar som skall levereras men de kan vänta för stunden i alla fall. Nu ska jag göra ett sista ryck och träna på redovisningen, sen får det vara nog. Natti natt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0