Packa "Aset" fullt!






  



Ja, kära vänner. Då var det så dags igen, dags att packa min kära följeslagare och vapendragare "Aset" full ännu en gång. Denna gång är det destination Malmö i 5 veckor. Men det är inte nog där, nej då!! Jag ska packa "Asets" inre för att klara mig i ytterligare 4 veckor utöver de 5 veckorna i Malmö. Jag drar nämligen direkt vidare till Karro i Göteborg för praktik på Indiska. 

Som ni säkert förstår vid det här laget så har jag en hel del seriös packning framför mig, närmare bestämt 9 veckors packning! Vad värre är så råder stor avsaknad av energi och motivation hos mig. Det är tur att "Aset" är medgörlig och har vanan inne, numer tar det inte så lång tid att packa i alla fall. Vi båda börjar få rutin på det här med att flacka runt vid olika platser och boenden. Något mer som är tur är att jag har haft en strålande helg som jag med glädje kan se tillbaka på och utvinna energi ifrån. Kära Lundströmspersonal, helgen passerade felfri och underbar. ;)

Nu ska jag sluta förhala min packning och ta kontroll över situationen. Som vanligt när jag packar frågar jag mig hur många olika outfits jag kan komma att behöva!? Det är lika bra att ta med lite extra, man vet ju aldrig. Självklart lägger jag fram alla kläder, testar, matchar och donar för att välja ut de bästa kläderna som kan kombineras på flest antal sätt. Att packa rätt kläder är en sak men att packa skor är nog ändå det värsta och svåraste. Vilka ska jag välja och hur ska jag välja?? Hmm... Det är ju aldrig fel att ha lite olika alternativ att välja på. Såhär går tankarna enbart kring packningen av skor: Joggingskor (kan vara trevligt om jag ska jogga ute), träningsskor (till inomhusbruk), vanliga "lagom snygga" skor (till vardags, bäst jag tar både de bruna och de svarta så jag kan färgkordinera med kläder och diverse sjalar), ett par höga pumps (alltid bra att ha!), ett par snygga höga stövlar (att använda vid utgång, blir nog både de svarta och de bruna, hur ska jag kunna veta nu vilka jag kommer vilja använda mig av?!) och så sist men inte minst mina älskade converse (det är ju trots allt snart vår!). Inte undra på att "Aset" blir så tung varje gång jag ska resa någonstans. ;)

Som sagt, det är mycket att tänka på vid packning. Det är bäst att jag sätter fart nu så jag inte missar tåget som avgår kl 10.24 i morgon. Packa, packa och packa!!! 


Kommentarer
Postat av: Jonas

haha, du är så skön Have a nice trip to Malmoe:)

2010-02-13 @ 22:38:02
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: Lina D

Ha ha ha, vilka roligt kort!

2010-02-14 @ 20:10:43
Postat av: Lina D

...roliga :) Jag är ju iofs inte helsvensk...kan skylla på det.

2010-02-14 @ 20:11:36
Postat av: elin

Haha vilken härlig syn! Hoppas din resa gick bra och att första dagen på Åhléns likaså!! Kram

2010-02-15 @ 09:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0