Tuggar gröt och taggar till




Just nu i detta ögonblick sitter jag vid det rangliga furubordet i stuga 36 och tuggar på min älskade råggröt. Det är lördagsmorgon och det känns i hela kroppen. Denna helg hade inte kunnat börja bättre! Jag är på strålande humör efter en promenad i stilla mak genom ett vinterklätt snölandskap tidigare i morse. Någonstans inom mig viskar en röst att detta kommer bli en riktigt bra dag, jag bara vet att det är så. Det ska bli spännande att se vad det blir av denna dag. Kanske blir det att plugga lite mer ekonomi, kanske inte!? Ett som är säker är i alla fall att det blir träning av någon form. Jag är taggad till tänderna och det spritter i benen. Det skulle sitta fint med ett pass på gymmet med mitt kära löpband. 

Till kvällen har jag dessvärre inga planer men jag sätter min tilltro till facebook och slänger ut frågan där. Alltid finns det någon som har något i görningen eller som vill hitta på något bus. Med det sagt och gjort är det nu dags att byta om till träningskläderna och bege mig av mot Leksandshallen och Noret. Jag riktigt längtar efter att få sticka ner fötterna i mina nya träningsskor (ses ovan på bild, men mina är svarta och cerise-rosa precis som den nya tränings-bh:n från Kappahl). De börjar nu bli riktigt bekväma och lagom intränade så idag ska jag köra fullt ut. Nu jäklar ska kroppen få jobba!!!    


Kommentarer
Postat av: elin

Vi hörs till kvällen vettja!

2010-02-06 @ 16:24:19
URL: http://enperfektdag.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad du är duktig, själv går jag bara upp i vikt,

förbannade ämnesomsättnigshelvetes-nikotinberoendereaktion, trots att jag inte äter annorlunda, tröstar mej med att idag har jag i alla fall åkt skidor annars var det väl ännu värre,kom hem och peppa mej. kram!

2010-02-06 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0