Fredagsmys...



Plötsligt var det fredag igen, vart tog veckan vägen? Jag måste ha tappat den någon stans på vägen mellan Åhléns och Friskis & Svettis...

I Malmö ligger nu våren i luften och livet går så lätt, så lätt. Det är en intensiv vecka jag lägger bakom mig och ännu är den inte riktigt slut. Jag är nöjd med min prestation denna vecka, det mesta har flutit på bra på Åhléns och solen tycks skina lite extra starkt på lilla mig för stunden.

Imorgon, lördag kommer Saras underbara syster Julia hit på myskväll. Det blir övernattning och hela köret. Denna myskväll har jag sett fram emot hela veckan och snart är den äntligen här! :D
Det är tur för mig att Sara har en syster. Jag får ha henne lite till låns under min vistelse i Malmö vid de stunder då jag saknar mina egna systrar allt för mycket. Vad gäller resterande delen av helgen så har jag inget direkt inplanerat. Jag borde kanske sitta lite med skolarbete, men vem vill göra sånt när livet pockar på uppmärksamhet precis utanför knuten!? 

Jag är fortfarande inne i ett tillstånd av eufori, inget kan plocka ner mig från mina rosa moln. Livet är underbart och jag är äckligt positiv och energisk. På Åhléns har mina dekoratörskollegor (även många andra) ifrågasatt mitt energiförråd och mitt ständigt leende ansikte både en och två gånger. - Vart får hon all energi ifrån och vart kan jag hitta det? 
  
Nu vankas te, emilsrökt skinka, oliver och saftigt färskt solroskärnsbröd. Sara kommer innanför dörren vilken minut som helst. Jag ska tända fler ljus och duka klart. Välkommen hem kära sambo!


Lyssna gärna på denna goding, den sitter för närvarande fast i mitt huvud. :D


Såhär ser jag ut då jag jobbar på Åhléns City..
Nedan bjuds lite bilder från praktiken.


Larmbågar som jag satt folie på.

 


Ny folie på larmbågarna inför skönhetskampanjen Colour City.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0