Hemmakväll med massor av bus



Här kommer lite bilder från vår filmkväll. Det blev pizza i soffan och på tv:n rullades filmen "Julie & Julia", en film jag önskat se en längre tid. Det var en fin film med vackra miljöer, enligt min mening en film väl värd att se! Som vanligt då jag umgås med Geite blev det en hel massa stoj och bus. Då det denna gång var dubbelt upp av antalet Geites så blev det dubbelt så mycket tokigheter. Detta kan komma att framgå på vissa bilder som följer nedan. Håll tillgodo! :D




 

 


Hopp! ;D


Shake it baby!

  



Natti natti! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

det är synd om dom som äter pizza... ;) kramar

2010-02-28 @ 15:31:41
URL: http://linalindqvist.wordpress.com
Postat av: Näste bror

Haha. härliga bilder! (jag gillar särskilt bilden med stark kontrast och ljus, på dig och Geite där ni håller i filmera och ser allmänt galna ut)Så där kul ska vi ha när du kommer hit också.

Hejdå bror

2010-02-28 @ 17:12:50
URL: http://kringkarolina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha. härliga bilder! (jag gillar särskilt bilden med stark kontrast och ljus, på dig och Geite där ni håller i filmera och ser allmänt galna ut)Så där kul ska vi ha när du kommer hit också.

Hejdå bror

2010-02-28 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0