Aprilhimlen!

Jag hade krupit till sängs och satt och städade min spellista på Spotify när jag snubblade över denna underbara bit med Håkan Hellström. Plötsligt befann jag mig tillbaka i Uppsala igen. Klart framför mig spelades en scen upp från en pjäs av älskade systeryster (Karro). Pjäsen berörde det där första pirret och flaxet av fjärilar i magen som man har som nykär blandat med den där osäkerheten. Låten är lite vemodig men fullkomligt ljuvlig! Precis som jag kände i den stunden, just där i Uppsala. Mitt uppe i skola, stress och total saknad av familj och kärlek. Denna låt kommer alltid vara nära mitt hjärta. Jag fäller en tår och låter mig uppfyllas totalt. Varm, rörd och fylld av kärlek ger jag mig nu av mot drömmarnas värld. Älskade systrar, saknar er alla!!! Sov gott! 

>

Kommentarer
Postat av: karrebarrebodil

Ja baske mej, den scenen var kul att spela!

2010-01-28 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0