Dödsrelikerna...



Äntligen go vänner har jag tagit mig i kragen och satt i gång med att läsa sista Harry Potter-boken, Harry Potter och dödsrelikerna!!! Fattar inte att jag lyckats skjuta på det så länge trots att jag varit spänd av förväntan och nyfikenhet. Det kan vara det för det faktum att när jag läser en bok går jag in i den helt och hållet. Jag fullkomligt lever den, andas den och drömmer den. Varje vaken stund från boken är en tillvaro av längtan och trånande. Därför är det också högst olämpligt att jag tar mig an denna bok nu men samtidigt, jag måste ju unna mig självlite kvalitetstid i lugn och ro. Det hela ska nog gå bra bara jag lyckas hålla mig lagom distanserad från min kära Harry. Jag har redan slukat fyra kapitel med lätthet och är nu på väg att ta mig an några till innan jag glider in i drömmens underbara värld. Sov så gott nu, läsningen väntar...   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är så himla bra! Nu när redovisningen är gjord är det bara att koppla av och njuta av boken vettu ;) kramis!

2010-01-14 @ 16:39:27
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0