Snart är det vår!!!



Wihooo!!! Jag är full av energi och livskraft efter ett tufft pass boxning med Sara Geite, Anna Nordin och Andrea Strandberg (alla tre är underbara pinglor som går i min klass). Gud vilken tävlingsmänniska jag är, för att inte tala om Anna! Varje gång jag och Anna hamnar på samma träningspass så blir det svettigt värre. Ingen vill vara sämre än den andra så slagen blir hårdare, snabbare och mer intensiva. Vi både peppar och hetsar, triggar igång och retar varandra. Underbart! Idag måste jag ge en stor eloge till Anna som tidigare idag åkt skidor i ca 1 timme 15 min (hon skall åka tjejvasan). Toppa sedan detta med boxning så kan ni själva föreställa er hur möra ni skulle vara. Bra jobbat Anna!

Idag blev jag nästintill klar med en grafisk uppgift som legat och stressat mig en längre tid. Det känns superskönt för nu börjar jag se ljuset i tunneln. För övrigt rullar skolan på i rasande fart. Nu är det inte långt kvar till Malmö och Åhléns City. Det riktigt spritter i både kropp och sinne när jag tänker på det. Jag längtar av hela mitt hjärta och i mina tankar har våren redan infunnit sig. När jag var i Stockholm nu i helgen inhandlade jag en ny vårkappa från Vila som jag längtar efter att få använda. Även en hel del annat smått och gott fick följa med mig hem från Storstaden, bl.a. en ljuvlig klänning från Gina Tricot (köpte den faktiskt i två färger t.o.m.). Den har snabbt blivit ett älskat klädesplagg i min garderob. Kolla gärna in den genom att trycka HÄR!

I morse kvittrade fåglarna glatt och om jag inte hörde fel så viskade de om den annalkande våren.... ;D  


Ovan snygga kappor från Vila, ett av mina favoritklädesmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0