Förhalande och längtan...

Jag sitter uppkrupen i min säng med två kurrande katter vid min sida och gör visst allt annat än det jag faktiskt borde göra, nämligen plugga. Förhalandet av arbetet som ligger framför mig går alldelles utmärkt vill jag lova och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte komma igång med pluggandet förren om någon timme eller två. Först då kommer låsningarna ha släppt och kreativiteten börjat flöda. Tills dess ska jag njuta i fulla drag av förhalandets underbara tillstånd.


Jag sitter och drömmer mig tillbaka till den gångna sommaren och Peace and Love festivalen. Härliga tider och snart är sommaren här igen och det är dags för nästa festival. Nedan kommer en fin bit som får mig att minnas just förra årets festival.
För mig speglar denna låt bland annat, värme, vänskap och världens party! :D
Tack tjejer för alla fina minnen! Jag både längtar och ser fram emot årets festival...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0