Förhalandet fortgår....

Som ni ser så fortgår förhalandet. Ikväll blir det bio med systrarna i Hedemora stad. På duken visas filmen Avatar. En film jag sett fram emot att se ett tag nu, så ikväll blir det äntligen av....





Nedan en bild jag tog då jag och ett gäng glada entreprenörstjejer uppsökte bio Visir i Leksand för att se filmen Twilight. Det var tydligen tredje gången i Leksands historia som köbildningen blev såhär påtaglig (Titanic var en av de andra gångerna). Kön ringlade en bra bit runt hörnet, ända upp förbi Engströms optik. Detta biobesök är det mest bisarra jag varit med om. Publiken var som tokig, full av fnittriga småflickor som suckade, stönade och självfallet skrattade hysteriskt genom hela filmen. Det liksom vibrerade och något konstigt låg i salongens atmosfär. Fina tider, härligt minne! 

Twilight...
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jäklar! Finns det så mycket folk i Leksand?? Endast Edward kan locka fram något sånt ;) Ses snart!

2010-01-06 @ 19:17:52
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0