Hemmagjord pizza och plugg



Idag har jag äntligen tagit tag i pluggandet på allvar igen. Jag kan nu checka av åtminstone en punkt på min långa att-göra-lista. Men dagen har inte bara varit fylld av frustrerande timmar framför datorn eller med huvudet nedsänkt i en bok. Jag har även hunnit med att avnjuta en underbar hemmagord vegetarisk pizza tillsammans med Karro och Viktor.



Utöver det så har det blivit en hel del busandes med katterna. Se bara på bilderna nedan. Pytte har busat ner sig i en tjock filt och ligger där och spanar. Både Pyret och Pytte har hunnit få en rejäl genomborstning av pälsen så nu är de så mjuka så.

Imorgon blir det fika på stan med barndomsvännen Karin Salåker och mot kvällningen är en tripp till Kings Arms inplanerad. Karro vill passa på att visa Viktor detta underbara uteställe en gång för alla innan de åker hem till götet igen. Så om det är några kära hedemorabor som läser detta så är ni varmt välkomna att göra oss sällskap.




Argbiggan Pytte med ett temperament precis som sin matte....

Nu till helgen bär det av mot Leksand och den snötäckta lingonskogen igen. Det blir fem intensiva veckor som sedan byts ut mot praktik i hela nio veckor. Sen är det inte långt kvar, tre veckor med x-jobb därefter är det så gott som avklarat de där två åren i Leksand. Det har gått så otroligt fort, jag kan knappt greppa det. 
Men det är ingen idé att oroa sig för det som ligger framför en, det som sker det sker och tills dess är det lika bra att luta sig tillbaka och njuta av åkturen land och rike runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0