Inspirera mera!



En lång dag går äntligen mot sitt slut. Idag har jag spenderat de flesta av dygnets ljusa timmar (även några av de mörka timmarna) framför en dataskärm. Jag har haft en givande heldag med kommunikation och grafisk formgivning. Jag lärde mig flera nya knep och trix i både Illustrator och InDesign och kom en bra bit till på min portfolio. Det är skönt att allt många pusselbitar i mitt liv börjar falla på plats, men det är fortfarande mycket kvar att reda ut och ta tag i.

I brist på trötthet och något att göra sitter jag nu återigen framför datorn och skummar igenom mitt USB-minne på bilder jag tycker mycket om och som inspirerar mig. Här får ni själva se några av dem. Imorgon är det dags för den efterlängtade Drömkvällen på Ejendals. Hela Leksandsbyn vibrerar av alla taggade partyprissar till elever som laddar inför morgondagens festligheter. Jag skall själv bege mig in i sömntillstånd snarast, måste få min skönhetssömn. Imorgon blir det lite träning, ekonomiplugg och så klart FEST!!!  






(De vackra smyckena kommer från Bjorg Jewellery och bilden ovan är från House Doctor)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Jossan!

Åhh, det är så kul att läsa din blogg, dock vill jag gärna veta vart du hittar alla fina bilder, så man själv kan klicka sig dit och titta, de fina smyckena i det här inlägget tillexempel, och inredningen var ju superfin, men det är bara ett litet tips, jag ringer dig nog om adresserna nu ändå. pussar

2010-01-30 @ 09:55:38
URL: http://pernillanordman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0