Nu bär det av, mot Formex och storstad!!!



Nu bär det äntligen av mot Stockholm och Formex (kolla gärna in på deras sida, de har en sjukt snygg profil detta år). Igår satt jag och gjorde en alldelles utomordentlig planering över besöket i fråga. Jag skrev ner allt sammans i en ingående tidsplan, det är bäst för min del att flanören innom mig inte kommer fram för då vette sjutton hur jag skall hinna med allt. vi har nämligen fått en ganska mastig skoluppgift att tackla då vi besöker mässan.

Hur som helst så ska jag se till att det hela avklaras smärtfritt så jag kan njuta i fulla drag avv alla vakcra skapelser och ting. Några montrar jag skall besöka är Himla, House doctor och Florideco.
Jag hoppas på att tanka mig full av energi, inspiration och härliga minnen.
Nu måste jag dra mig upp till skoalns cafeteria där mitt sällskap troget väntar.
Ha det gott alla glada!


Kommentarer
Postat av: pillan

Åh åh åhhhhh vad jag inte är avunsjuk över allt du har att göra, men över att du skall få åka på formex, det är ju superspännande juh! får man fota där? i så fall får du om du har tid i ditt späckade chema gärna fota lite balla, nytänka nde keramikprylar om du vill, jag behöver en liten inspirations dos!



kramar, saknar dig, hoppas du får en toppen storstadsvistelse!

2010-01-20 @ 20:21:53
URL: http://pernillanordman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0