Turturduvor och isande kyla



Idag var det kallt att promenera hem efter avslutat skift på lundströms vill jag lova!
Jag börjar tröttna på detta kalla klimat nu, tack och lov att det äntligen vänt och att vi återigen går mot ljusare tider. :D

Imorgon gör jag mitt sista arbetspass på Lundströms, åtminstone för denna gång. Sen blir det fullt fokus på skoluppgifter, vänner och familj innan avresa till Leksand. På tal om familj så har vi ikväll fått tillökning. Karros kille Viktor är här i Hedemora på sitt andra besök. Jag och Julia anstränger oss till fullo för att vara så intensiva som möjligt. Vi menar att det är lika bra han får se, från början vad han har att vänta sig! :P 
Vi låter alltså våra charmiga personligheter och energiska sidor skina ikapp med solen.
Vi får se hur länge han mäktar med stackars Viktor, men om Karro har rätt så finns det även ett energiknippe och lustigkurre att finna i Viktor. Detta återstår att se... :D

Nu ska jag smyga mig upp i köket för att se vad de två turturduvorna har för sig. Kan hända, kanske jag skrämmer dem, kan hända, gör jag ingenting alls... eller? ;P

Trevlig kväll!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0