Yrt värre!



I kväll är det yrt värre här i stuga 36. Det är inte mycket som blir rätt och samtalen spårar ur allt som oftast med diverse feluttalanden och knasigheter. Nedan följer ett utdrag ur ett av kvällens samtal mellan min kära sambo Lina och mig.

Jag - Vart var det nu du hade köpt den där ögonbrynskniven?
Lina - Den är från Ticks!

Där var ribban lagd och många fler samtal därefter har gått i samma anda. Kanske det är dags att krypa till sängs? Det vore nog inte helt fel det heller då jag suktar efter mera Harry. Nu är jag mitt i äventyret, trollbunden och fast! Det ska faktiskt bli riktigt skönt att lägga sig någorlunda i tid ikväll. Jag är nämligen helt slut efter ett intensivt stepintervallpass och en sväng i solariet på Leksandshallen (ja, jag vet att man inte ska sola! Det går egentligen emot mina principer men jag börjar tröttna på att gå runt och se ut som en grådassig och vit zombie).

På vägen hem efter träningen bevittnade Geite och jag ett magnifikt stjärnfall. Jag har nog aldrig sett ett så tydligt förut. Det var vackert vill jag lova! Nu hoppas jag bara att min önskan från stjärnfallet skall slå in. Tro mig, ni kommer att få veta om det blir så. ;)

Nej, nu har jag låtit Harry vänta alldeles för länge! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0