1, 2, 3...


... på det 4:e ska det ske, på det 5:e gäller det... den 26 smäller det!



Den 26 juli gör jag min första arbetsdag på Indiska i Trondheim. Dagarna verkar ha fått vingar och tiden fullkomligt flyger förbi. Nu står det inte på fören jag befinner mig i Norge i min lilla lägenhet och ställer den i ordning, pyntar, fixar, trixar och donar. Snart är jag där i butiken med mina nya kollegor och möter nya utmaningar. Wiieee!!! Mina tankar går dock till det härliga gänget med dekoratörer på Åhléns City i Malmö. Jag saknar dem enormt och jag kan inte hjälpa att fundera på hur livet sett ut om jag tackat ja till det jobbet istället. Men jag är ändå säker på att jag gjort det rätta valet, jobbet i Norge kommer att få mig att utvecklas mer och det kommer ge mig mer självförtroende och utmaningar.

Nedan kan ni se en bild från Indiskas hemsida med nyheter i butik nu.  
det ska bli så kul att komma igång och jobba, jag riktigt längtar!!!





Nu ska jag ta en snabb sväng till Kupolen, Borlänge för att inhandla en armbandsklocka och köpa på mig lite förnödenheter inför Norge. Sen är det dags att tackla förrådet och alla mina kartonger som är fyllda till bredden med tingeltangel. Men först ska jag njuta av en sista låt. Ur datorns högtalare strömmar nu ljuv musik, sköna toner från La Roux med låten Bulletproof. Denna låt får som alltid mina tankar att gå till alla fina dekobrudar, särskilt gänget med finingar i Göteborg. <3 <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0