För kärlekens skull...

Nu såhär innan jag och "Aset" (min kära och trogna rullväska) tar vårt pick och pack och flyttar till Norge finns det lite saker att ordna med. Idag har jag storhandlat på Ö&B och på Willys så nu har jag mat, hygienarticklar och andra nyttosaker som hör vardagen till, ända upp till örona. Mycket mat blev det och jag börjar inse att mammas lilla bil kommer att få jobba tungt med alla inredningsprylar och förnödenheter som skall forslas till Norge.

För kärlekens skull, för att jag skall känna mig mindre ensam och för att komma lite närmre alla underbara människor som jag redan saknar som en tok, så ska jag slå följe med Pernilla ner på stan imorgon för att trycka upp bilder jag retucherat. Bilder på alla vackra som står mig nära och betyder mycket för mig. Här kommer några av många bilder. Självfallet finns det många fler men uppladdningen på bloggen tar så lång tid och natten som nalkas gjorde att alla bilder inte fick vara med. Så om ni inte hittar er ibland fotona känn er inte glömda eller utanför, jag lovar ni finns i mitt hjärta, var och en på sitt eget vis på sin egen speciella plats. Här kommere nu mina favoriter. Njut gärna av bilderna till de fina tonerna av Paramore med låten The Only Exeption...





Söta rara Elin. Bilden är tagen av mig en solig dag i Stockholm då jag och Elin besökte det Östasiatiska museet.


De fina brudarna Sara, Erica och Vera som jag lärde känna under min studietid i Leksand. Tack för alla tokiga och glada stunder!


Jag och Geite. <3








En bild från skolavslutningen. Här ser ni mig tillsammans med Göteborgs finest, Sarah och Hanna. Som jag saknar dessa två!


Två av de gladaste och mest genuina människor jag känner, Marika och Line. <3


Tjejen med det stora hjärtat, Hanna! <3


Åkesson. En bild förknippad med fina minnen från livet i Leksand. Ni alla som var där är i mina tankar och mitt järta när jag tittar på denna bild.


Jag och vännen Maria, en underbar dag vid sjön Runn...


Vännerna efter träningspass i Leksand, härliga tider! :D

Sist men inte minst kommer en bildserie på mig och mina kära systrar. Det är inte ofta vi alla fyra fastnar på bild ihop, kanske är det därför jag älskar dessa bilder så mycket..





Älskar er! <3

Jag sitter nu på mammas balkong med tända ljus omkring mig, uppkrupen i en fåtölj med en varm filt och lyssnar på regnet som smattrar ner på det nykrattade gruset. Här sitter jag och njuter i mörkret med doften av kaprifol som slingrar sig omkring mig. Jag och mina små katter Pyret och Pytte välkomnar natten och blickar ut över den fantastiska vyn. Brunnsjön glittrar som om den vore förtrollan, ja rent magisk. Vattenspegeln är som inbäddad i guld och stjärnstoff från stadens gatljus och dess reflexer. Om det finns något som kallas vackerhet så är det deffenitivt det här det syftar till. God natt alla fina...


Kommentarer
Postat av: Line

Du och dina texter gör mig så glad :) puss

2010-07-19 @ 13:04:10
Postat av: Lina

Jag måste erkänna att jag känner mig lite bortglömd... /Din sambo Lina (om du minns) ;)

2010-07-19 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0