Norge!

Hej dær Sverige! Nu befinner jag mig alltså i norge, det ær min andra heldag hær. Jag och mamma har cyklat in till stan før att leta reda på ett bibliotek før att kunna utrætta det nødvædigaste på nætet, tyværr funkar inte mitt Internet som jag har hemma i lægenheten och det kommer det heller inte gøra på en lång tid som et verkar. Tur att det finns bibliotek, hur skulle jag annars øverleva?!?!?!?

Trondheim ær vackert men jag børjar trøttna på allt fix och trix med myndigheterna, att det skall ta sådan tid. Snacka om "red tape". Om ca 2-3 veckor har jag mitt nya norska personnr och først då kan jag børja ett liv på riktigt hær.

Bilder har jag førståss redan tagit en hel massa men hinner inte lægga upp några nu. Nu væntar ytterliggare ett besøk på banken før att førsøka betala min hyra. Inte det lættaste utan personnr och bankkonto. Men men, det løser sig. Nu ska jag och mamma ut i ett småkyligt och vått Trondheim før att lokalisera oss och hitta stadens gømda skatter. Jag återkommer så fort jag kan, har ingen aning om nær jag kommer till ett bibliotek næsta gång.
Tacka alla fina vænner som hørt av sig till mig nu i Norge, det hjælper mig att klimatisera mig på ett mildare sætt. Tack før er kærlek!!! Saknar er alla, særskilt min ælskade x-sambo Lina Danielsson (inte har jag glømt dig!!!!). Puss! <3 <3 <3 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi...men inte behöver jag få sådan uppmärksamhet nu då ;) Saknar dig Josefin! Tänk om vi kunde ha en sådan där mysig kväll ihop...du vet... med morötter, fishsticks, ägg och knäckemackor. Jag tänker på dig och tror och hoppas att allt kommer att gå galant och att du kommer att trivas som fisken i vattnet. Många många kramar och en slängpuss!

2010-07-22 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0