Plötsligt händer det deko 2!

Oh my, oh my! Plötsligt händer det! Jag fick precis ett glatt och uppiggande samtal från raringen Marika, en kompis från utbildningen i Leksand. Hon har fått jobb på IKEA i Kungens Kurva som trainee till inredare. Marika du är grymmmmmmmmmmm och verkligen värd all lycka och framgång!!!!

       

Nu har jag klasskompisar och vänner inom en hel del företag runt om i Sverige. Innom klassen har vi en skyltfönsteransvarig för MQ;s alla butiker. En inredare på företaget Hemtrend i Göteborg. I klassen har vi även en tjej som jobbar lite för tidningen Hus & Hem samt som attributör för en Maria Wern film.  En annan nära vän jobbar på BoConcept som inredare och säljare. Idag viskade även en liten fågel i mitt öra att H&M fått nya dekoratörer rekryterade direkt från vår fina klass. De-Ko Form (som bl.a. skyltar NK;s fönster) har även de rekryterat en dekoratör/kommunikatör från vår klass, deko 2. Även Filippa K har hittat personal från vår klass, en butikschef. Även Stadium, Indiska, Loft Homestaging, Nilssons skor, Lagerhaus och Åhléns har glädjen av att ha anställt personal från vår klass. 



Detta är bara några exempel på företag som klasskompisar börjat sin resa mot sina drömmar hos. Vi siktar mot stjärnorna i deko 2 och en efter en verkar vi hitta dit. Jag är så stolt över er alla och jag vet att hela klassen kommer ta världen med storm! Som ni ser så har vi redan börjat erövringen. :D

Nu, mot framtiden den ljusa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0