Sol, sol, sol!!!



Helgen har nu passerat och jag ser fram emot en vecka fylld av saker att göra, såhär bara några dagar före flytten. Min helg har varit toppenfin, fylld av utomhusaktiviteter så som bad, volleyboll och båtåkning med fina vänner. Solen har varit min vän hela helgen, likaså värmen. Sen sist jag skrev har jag hunnit köpa en klocka, badat med densamma klockan samt krossat glaset på den. Så kan det gå... Jag skyller min sinnesförvirring på den kommande flytten som för närvarande okuperar mina tankar. Jag hoppas få tillbaka hjärnan och mitt fokus snart, tills dess hoppas jag att ni har överseende. ;D

Idag har äntligen förrådet och mina flyttkartonger fått sig en rejäl genomkörare. Ibland blir jag förvånad av mina egna bestyr, varför genomföra en storstädning/rensning när huvudet är tungt efter gårdagens vin och när kroppen värker av träningsvärk efter en kväll fylld av buggande och tokdansande!?! Jag fattar inte själv vart min ork och styrka kommer ifrån. Eller är det kanske så att jag är så sjukt envis att små petitesser som träningsvärk inte kan stoppa mig. Vem vet!?!


Volleyboll vid sjön Justen i Säter.


Grabbarna styr upp båten...


Vindrufsat hår och solkysst hud. Älska sommaren! <3


Ikväll har jag genomfört ännu ett projekt som har innefattat mera svart färg. Jag har målat en liten ram och en spegel framför tv;n och fotbolls-VM. Även dessa två föremål skall slå följe med mig till grannlandet.
Vilken match!! Jag har nog aldrig sett så många missade chanser eller så många gula kort delas på grund av fula fällningar och höga sparkar på en match. Herregud!!


I spegeln speglas den sista minuten av matchen mellan Spanien och Holland.

Nu ska jag släpa mig ner till mitt rum där "Aset" och all min packning troget står och väntar. Dags att krypa till sängs för att få lite välbehövd vila efter en intensiv helg. Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0